Search This Blog

Monday, April 2, 2012

new in: Senso shoes


Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowe buty Senso, które dostałam niedawno z Solestruck. Złote i srebrne czubki w butach stały się ostatnio bardzo popularne, chyba za sprawą szpilek z Nowhere, które w zeszłym sezonie były najczęściej pokazywanymi butami wśród blogerek, prawie jak sławne Lity. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego trendu, buty do szpica od zawsze wywoływały u mnie negatywne skojarzenia. Ale już nigdy nie powiem nigdy, bo nie dość, że przekonałam się do szpilek, to jeszcze do tego najbardziej podobają mi się te zakończone szpicem. Ale o szpilkach innym razem, moje najnowsze buty to delikatne loafers shoes (nie wiem jaki znaleźć dla nich polski odpowiednik), idealne na wiosnę i lato. Niebawem pokażę Wam jak wyglądają na nodze.

English: These are my new Senso shoes (from Solestruck) which I'm in love with. Perfect for the spring and summer time. I'll show you more pictures soon:)




Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram 'alicezielasko'

No comments:

Post a Comment