Search This Blog

Thursday, January 14, 2010

I wish I could fly


Kilka chwil temu dostałam maila od Judie z tym uroczym portretem, inspirowanym moim niedawnym postem. Bardzo dziękuje za niespodziankę, tym bardziej, że mam dzisiaj urodziny:) Kurcze, a miałam się nie chwalić...;) Korzystając z okazji chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować za tak liczne i pozytywne komentarze, które dodają mi energii i sprawiają, że blogowanie daje mi mnóstwo radości. Miłego weekendu:)

ENGLISH: I've just received an e-mail from Judie with this cute portrait, influenced by my recent post. I am very greatful about the surprise, especially because it's my birthday today:) I wasn't supposed to tell you about it, but well...I've already changed my mind;) I would really like to thank you all for so many nice comments, which refill my energy level and make blogging such fun! Have a nice weekend! :)

Ilustration by JUDIE

No comments:

Post a Comment