Search This Blog

Tuesday, August 4, 2009

New stuff

Po miesięcznym odizolowaniu od sklepów z ubraniami, wybrałam się w zeszłą niedziele na mały shopping do Warszawy. Doszłam do wniosku, że takie przerwy wcale mi nie służą, bo planowo małe zakupy okazały się w rzeczywistości wielkimi zakupami (zazwyczaj jestem rozsądną zakupoholiczką i za jednym razem nie kupuję więcej niż dwóch ubrań). Nowe jesienne kolekcje przyprawiły mnie o zawrót głowy, szczególnie w Zarze (np. przepiękna futrzana kamizelka przypominająca futra z nowej kolekcji ETRO) i w Top Shopie (oszalałam na punkcie ubrań w kwiatowe wzory, mogłabym wykupić połowę jesiennej kolekcji). Dzisiaj przedstawiam kilka nowych nabytków - m.in. saszki z TOP SHOPu. Mogą się wydawać trochę kiczowate (z powodu złotych ozdób), no ale fakt, że są świetnie wykończone (uszyte z miękkiej skóry) powoduje, że nie miałam co nich wątpliwości. Teraz mogę spokojnie wyczekiwać jesieni:]

ENGLISH: Last Sunday Magdalena and I went on a shopping trip to Warsaw. Since early July I've been staying in my home town in the mountains, avoiding clothes shops. And now I was really impressed by some autumn collections. Especially those at Zara - like the very beautiful fur vest (which I associate with the ETRO fur collection) or those at TOPSHOP (I love clothes with flower motifs). Have a look at some items I've bought, for instance these studded boots from TOPSHOP. Great! Now I'm looking forward to the coming autumn.

fot. Me


boots - Top Shop
floral skirt - Top Shop
zebra print t-shirt - Urban Outfitters
nude top - H&M

No comments:

Post a Comment